Firefox se pregătește de rebranding
Scris de TheGrid Publicat în Design, Geek la august 6th, 2018 0 Comentarii
Colaje fotografice de Lola Dupré Precedentul Artistul taiwanez care face lumea mai mică Următorul

Firefox lucrează la schimbarea logoului iar Mozilla are nevoie de ajutorul tău pentru a se decide în ce direcție să meargă rebranding-ul. Logoul Firefox, așa cum îl știm noi, a apărut dintr-o colaborare a lui Daniel Burka, Stephen Desroches și Jon Hicks. Aceștia ne-au făcut cunoștință cu globul albastru și vulpița care e simpatică deși nu-i putem vedea fața.

Cele două sisteme de branding prezentate de Mozilla
Cele două sisteme de branding prezentate de Mozilla

De-a lungul anilor, logoul a tot fost schimbat și simplificat, schimbări necesare avînd în vedere că tehnologiile au evoluat iar ecranele au devenit din ce în ce mai mici. Acum, se încearcă din nou schimbarea lui, deoarece Firefox nu mai este doar un simplu browser web, e parte dintr-o familie mare de produse, așa cum descriu cei de la Mozilla într-o postare pe blogul lor.

Mozilla a pregătit două sisteme de  branding complet diferite și are nevoie de feedbackul tău pentru a se decide ce va face în continuare. Sistemele sînt departe de a fi finalizate, Mozilla menționîndu-le drept „lucrări de ficțiune” momentan. Fiecare iconiță trebuie să treacă printr-un proces de iterație înainte de a fi luată vreo decizie.

Sistemul de branding 1 

Primul sistem de branding prezentat e mai aproape de Firefox-ul clasic, cu care sîntem obișnuiți și pune accentul pe formele geometrice și pe o paletă de culori formată din roșu și galben, cu unele mici variațiuni.

Sistemul de branding 2

Al doilea sistem introduce mai multe culori și linii mai subțiri.

Cele două sisteme de branding prezentate de Mozilla

Ambele sisteme de branding par foarte corporative, însă nu cred că sînt lipsite de personalitate – e mai mult o evoluție a brandului decît o cosmetizare. Singurul lucru care ne îngrijorează, e paragraful din finalul articolului:

Cu ajutorul vostru vom avea un sistem de branding final care va face Firefox să fie un produs ușor de recunoscut, chiar și fără vulpiță.

Nu credem că cei de la Mozilla plănuiesc să scape de vulpiță, și sperăm să nu se întîmple asta, însă, fiți pregătiți să vedeți internetul fără ea.


Ți-a plăcut? Arată-le și prietenilor tăi

Branding Mozilla Firefox Software


Precedentul Următorul

keyboard_arrow_up